شکایات
در یزد گجت ، رضایت شما اولویت ماست. اگر در فرآیند خرید ، دریافت کالا ، پشتیبانی یا هر بخش دیگری از خدمات ما دچار مشکل شدهاید ، لطفاً موضوع را از طریق یکی از روشهای زیر با ما در میان بگذارید تا در سریعترین زمان ممکن بررسی و رسیدگی شود.
راههای ثبت شکایت :
📧 ایمیل :
yazdgajet@gmail.com
(لطفاً موضوع شکایت، شماره سفارش و شماره تماس خود را در ایمیل ذکر کنید)
📞 تماس تلفنی :
09199198083
09132735350
03536217525
📍 ثبت حضوری (با هماهنگی قبلی) :
یزد، خیابان امام خمینی، روبروی بیمارستان سیدالشهدا، خیابان شهیدان ادهمی، نبش کوچه ۳۶
نحوه رسیدگی :
تمامی شکایات ثبتشده، حداکثر طی ۲۴ تا ۷۲ ساعت کاری بررسی و پاسخ داده خواهند شد .
در صورت نیاز به پیگیری بیشتر، همکاران ما با شما تماس خواهند گرفت .
در مواردی که قصور از جانب فروشگاه باشد ، اقدامات لازم از جمله تعویض کالا ، برگشت وجه یا سایر راهحلهای جبرانی انجام خواهد شد .
✅ ما به حقوق مشتریان متعهدیم و قدردان بازخوردهای شما هستیم.
با ثبت شکایت، به ما کمک میکنید خدمات بهتری ارائه دهیم .